Hur är era pjäxor i storlek?

Hej
Hur är era pjäxor i storlek? Barn storlekarna varierar väldigt mellan märke. Vår sons fötter är 19 cm, jag har beställt storlek 30 på pjäxor.Stämmer det med era storlekar?
Mvh Åsa

Kommentarer

  • Hej Åsa!
    Våra storlekar är normala så stl 30 ska vara rätt. Annars är ni varmt välkomna in till vår skiduthyrning och se vilken storlek som passar bäst. Även om ni provat ut en som ni märker inte passar- sväng förbi så hjälper vi er😊

    Vänliga hälsningar
    //Sofia