Så himla NÖJD!

Jag kommer absolut att fortsätta vara kund här, grymt bra service, och snabbt går det. Det uppstod ett litet fel, jag fick fel vara. Mailade till Hemfoders kundtjänst, och dom skickade iväg rätt vara redan samma dag, fick leveransmail redan innan jag fick svar från dem. OCH jag fick behålla den felpackade varan.

Det kallar jag GRYM SERVICE. Tänk om det hade fungerat så här smidigt överallt, så lätt livet hade varit då!

Tusen tack från en riktigt nöjd kund, med nöjda hundar och katter hemma =)

Veronica Pamler

Kommentarer

  • Vi tackar, det värmer oss 😀

    Mvh

    Hemfoder.se Kundtjänst