Leksaksefterfrågan

Hejsan, jag saknar fjädervippan "Da Bird" av Go-Cat i ert sortiment, surfar många amerikanska forum och den rekommenderas alltid som nummer ett när det kommer till det mest svårflörtade katter....Har sett den på på andra Zoobutiker online men vill gärna kunna beställa från er i framtiden eftersom jag vet att ni funkar bra, tack!

Emelie Johansson

Kommentarer

  • Hej Emelie,
    det är helt klart något vi ska kolla upp och se om vi kan ta in!
    Med vänliga hälsningar

    Hemfoder.se Kundtjänst