Korrekt foderbild?

Hej, Miko gnagarblandning har fel produktbild på sig och för att folk inte ska tro att det på bilden är det riktiga fodret undrar jag om ni vill ha en korrekt produktbild på fodret så det blir rätt?
Ni är inte den enda sidan som har helt fel bild för produkten.

Johanna

Kommentarer

  • Tack!

    Vi skall kolla på detta 😀

    Ha en fin dag!
    Hanna på Hemfoder

    Hanna
  • Vi vill mer än gärna ha korrekt produktbild på Miko gnagarblandning. Om du vill får du gärna skicka den per e-post till oss på kundtjanst@hemfoder.se

    Den bild vi har nu är från vår leverantör men vi tar gärna emot produktbild från er om ni har en mer korrekt så kan vi jämföra!

    Tack!

    Inköp / Hemfoder

    Hemfoder.se Kundtjänst
  • Hur går det med det här? En månad har gått och det är fortfarande fel bild.
    Jag har, som jag nämnde i huvudinlägget, bild på fodret om ni vill ha.. För bilden bör bytas ut eller i alla fall tas bort eftersom den visar totalt fel.

    Johanna
  • Hej Johanna,

    Tusen tack för detta!

    Vill du skicka den korrekta bilden till oss, så skall vi se över varför bytet ej har skett.

    Du kan skicka den direkt till marc@hemfoder.se

    Ha en fin dag!
    Hanna på hemfoder

    Hanna