WESC ALP HORN BLACK

Hej!
Den här versionen ni har är med röda detaljer. Jag har även sett att det finns med gula detaljer, är det något ni har eller kan skaffa fram?

Kim

Kommentarer

  • Hej Kim!
    Tyvärr kommer vi inte få in den gula varianten då de är en utgående modell hos WESC..Vi har dock på lager även Alphorn med vita detaljer som dvs Svart/vit. Skulle de vara något?

    Headler