Var är min beställning?

Hej!

Jag har försökt att maila er utan framgång. Jag beställde ett par hörlurar den 14/12 Order 27808267 men ser inte röken av hörlurarna.
Ni skrev snabb leverans och jag räknade med att om ni hade en vecka på er att skicka skulle ni kunna leverera innan jul.
Jag har fått bekräftelse från er och från payson men inga lurar..

Hur går det med detta?

Hälsn Maria

Maria

Kommentarer

  • Hej Maria!
    Enklast är att du hör av dig med specifika supportärenden på support@headler.se. Vi lämnar inte ut personuppgifter eller adresser här. Vi har mailat dig angående order 27808267. Den är skickad 😀

    God Jul & tack för din order!
    /Headler.se

    Headler