Välja flera kategorier

Jag skulle vilja se att man kan markera flera kategorier samtidigt. Till exempel så kanske man vill ha ett par gröna in-earlurar med mic och som kostar högst 600 kr.

Kajsa

Kommentarer

  • Hej Kajsa!
    Tack för din feedback. Absolut vi tar till oss den idén, det är en sak vi funderat på och inte omöjligt att den funktionen kommer lite längre.

    Trevlig helg!

    Headler