sortering

Hej

Ett förslag:

Lägg till sorteringsalternativ på något sätt, så att man kan kolla t ex på enbart in-ear-lurar, lurar i en viss prisklass, lurar som funkar som headset osv. Kan räcka med några klickbara rubriker med grupperade lurar bakom.

Anna Lundberg

Kommentarer

  • Hej Anna!

    Tack för din feedback. Vi är väl medvetna om detta och de är något som kommer finnas i våra nya sajt som släpps under hösten.

    Headler