problem med slutförandet av beställningen

Hej, när jag har fyllt ut alla mina uppgifter och betalningssättet så kommer jag inte vidare till nästa steget genom att klicka på "fortsätt-knappen".. har provat nu i flera dagar och har samma problem varje gång?!

Anne

Kommentarer

  • Hej Anne! Kul att du vill beställa av oss, det är vi mycket glada för.

    Har det löst sig nu?

    Vi har haft ett problem på äldre version på webbläsaren Firefox, med just det du nämner ovan. Testa uppdatera din webbläsare till senaste version, eller använd till exempel Google Chrome som är en modernare webbläsare som både är säkrare och snabbare. Vi jobbar också på att lösa det så att det ska fungera med äldre versioner av Firefox, men vi kan tyvärr ej veta när det blir klart. Det kan dröja i värsta fall.

    Men uppdatera så kommer det gå att beställa! Du får gärna maila: support@headler.se så hjälper vi dig med det på direkten.

    / Headler

    Headler