Prisjakt vore grymt för publiciteten! :)

Hej, och trevligt att se er på marknaden!

Tips: lägg upp er på Prisjakt, så hittar potentiella kunder er direkt! 😀

Kommer ni ta in AKG?

Simma lugnt!

M

Marius Hauge

Kommentarer

  • Hej Marius!
    Trevligt att hör från dig. Vi finns redan på Prisjakt sedan ca ett halvår sen. Såg du oss inte där?

    Ja vi kommer ta in AKG under våren 2012. Några speciella modeller från AKG som du tänker på? Håll tillgodo!

    Headler
  • Hej! 😀
    Bra, ser fram emot detta!
    Själv kör jag AKG 301 fortfarande - jobbar fortfarande på min andra generation av denna modellen som inte produceras mer.
    Simma lugnt, och säg till när ni behöver en norsk medarbetare! 😃
    /M

    Marius Hauge