Presentkort

Hipp! Vore nice att kunna köpa presentkort på sajten så att mottagaren (i detta fall ett födelsedags"barn" som inte specat vad han vill ha...) själv får välja märke/design etc.

Jennifer Bark

Kommentarer

  • Hej Jennifer! Visst vore det nice. Vi har en sådan funktion på G, men det dröjer ett tag till innan den är implementerad i shoppen. Men om du mailar info@headler.se så kan vi hjälpa dig så du får ett presentkort med en rabattkod med de värde du väljer att köpa. Så kan ditt födelsedagsbarn fritt välja bland vårt utbud.

    Headler