När...

när finns det fler i lager?

My

Kommentarer

  • Hej My! Vi uppdaterar lagret en eller ett par gånger i veckan. Vissa modeller tar längre tid och vissa är utgående. I genomsnitt tar det ungefär 3 dagar upp till 1 månad innan en vara är tillbaka i sortimentet. Vi jobbar på att förbättra detta så allt alltid ska finnas i lager!

    P.S. Är det någon specifik modell du är ute efter, maila support@headler.se så kan vi kanske snabba på inköp. Vet vi att någon vill ha ett par hörlurar, blir det alltid lite mer prioriterat. D.S.

    Headler