Några förslag

Vill börja med att säga att jag gillar designen på sidan väldigt mycket. Till exempel att varukorgen syns tydligt uppe i högra hörnet, lagom stora knappar osv.. Skönt och användarvänligt interface helt enkelt.

Skulle man inte kunna lägga en sökruta överst till vänster? Jag letade efter sökknappen (i en hel sekund), men hittade den inte någonstans 😀

Och så var detdär med moms i varukorgen och kassan. Fyra kolumner med siffror är för mycket. Jag skulle hellre sett att det som standard visas max två kolumner med siffror, men att det finns en liten text där det står "Visa priser med moms" som man kan klicka på och få se resten av sifferkolumnerna.

Patric

Kommentarer

  • Hej Patric, tack för de vänliga orden om designen!

    Sökruta är ett bra tips. Vi ska försöka fixa det inom kort. Fyra kolumner siffror i varukorgen/kassan är minst lika bra feedback. Insnöade på att få med all viktig info har vi inte tänkt på att det blir för mycket. Vi ska fundera på hur vi kan göra det enklare och tydligare med färre kolumner.

    Tack för superbra feedback, vi är jättetacksamma! Återkommer när vi löst de här sakerna.

    Headler