leverans

jag beställde mina hörlurar i onsdags innan klockan 12 och det står klart och tydligen snabba leveranser 1-2 dagar nu är det lördag och jag ska åka på semester och hade behövt hörlurarna då , men har det kommit några hörlurar ? Nej såklart inte ! Tycker detta är för jävligt rent ut sagt. Fyfan

Daniel Björnberg

Kommentarer

  • Hej Daniel! Vi har svarat dig per epost. Tyvärr tar postgången ibland längre tid än beräknat, det är något vi inte kan styra då det är Posten som tar olika lång tid på sig beroende på var du bor, hur mycket post det är osv. Ibland är det också ditt utlämningsställe, som är sena med att skicka ut din avi.

    Nästa gång, beställ gärna i lite mer god tid om du vill vara säker på att få de innan t.ex. en semester! Vi gör vårt bästa för att leverera så snabbt som möjligt, men om något går fel är det alltid bra att ha lite marginal.

    Hoppas du blir nöjd med dina hörlurar ändå, trots förseningen!

    Headler