Guide för oss nybörjare

För mig som hörlurarnybörjare vore det super med en guide för vad man ska jämföra när man letar lurar. Vad behöver man tänka på? Vad finns det för alternativ? Finns det några tester gjorda som talar för nån viss lur? Känns lite som om det skulle kunna bli e-handlarens alternativ till att fråga någon i butiken om råd.

Tack för en grym tjänst!

Emil Stenström

Kommentarer

  • bra ide, jag kan heller inget om lurar, och bara utseende är ju inte helt tillräckligt att välja efter..
    Skulle spara en mycket research att få bra nybörjar information direkt

    Torbjörn Lundaahl
  • Hej! Vi håller just nu på att göra en pedagogisk guide/lurväljare ihop med en ex-jobbare där målet är att göra det enklare att hitta hörlurar som passar.

    Stay tuned, det kommer!

    Tack för bra idéer 😀

    Mvh Anton
    Headler.se

    Headler