Grym sida

Riktigt snygg sida och lätt att navigera på, bra med bilderna på er själva med. Driver själv en webshop för surfplattor/android telefoner. Får man fråga hur ni gjort er sida? 😀

Leo

Kommentarer

  • Tack så mycket Leo! Vi blir väldigt glada över dina fina ord.

    Kul att du också driver ehandel! Vi älskar ehandlare!

    Det är egentligen inget konstigt vi gjort. Vi har byggt och designat, är mest html och css vi ändrat på. Min medgrundare Eric är geniet bakom, han driver även http://grebban.com så om du vill ha designhjälp är det en bra idé att höra av sig till dem. Vi använder Textalk som ehandelsplattform men om vi ska vara helt ärliga så är det mycket lättare att få t.ex. Tictail att se snyggt ut, men å andra sidan har de inte riktigt lika mycket funktionalitet.

    Lycka till!

    Mvh Anton

    Headler