Uthyrning

Hej jag har bokat intresse på två st lägenheter för svarstiden för de går ut om 1 resp 2 dagar och jag kommer inte hinna få mitt personbevis, hur gör jag då? Är det kört ? Det kommer komma med posten inom 4 dagar/ Erica

Kommentarer

  • Hej Erica.

    Ingen fara så länge du inte fått något erbjudande. Ladda upp intygen på Mina sidor när du fått dem så finns dem där sedan om du skulle komma på tur.
    Pernilla Ansvarig uthyrare