Parkeringsdäck med vägasfalt

Under "produkter" anger ni att lager på parkeringsdäck skall byggas enligt:
  1. Betong
  2. Icoflux Primer
  3. Tätskikt Membrane 5
  4. Vägasfalt
Rekommenderar ni någon viss kvalitét på asfalten under punkt 4 - Vägasfalt?
Fredrik

Kommentarer

  • Hej,
    Nej, det spelar ingen roll det viktigaste är att första lagret läggs för hand.
    Albin Teknisk säljare
  • Vad har ni för rekommendationer på skikten om det är massivträ i bjälklaget istället för betong?
    Sara
  • Det är samma metod som på betong.
    Albin Teknisk säljare