Blogg 05 mar 2025 Skapa en modern kundupplevelse – 5 viktiga insikter och hur ni kan agera Förbättra kundupplevelsen med AI och self service. Ta del av våra konkreta tips och insikter från... Read more →
Webinar 24 feb 2025 Så promptar du rätt – 5 nycklar till en smartare AI Chat Lär dig hur du skapar en företagsunik AI Chat som stärker ditt varumärke och förbättrar... Read more →
Webinar 14 feb 2025 Så skapar du en modern kundupplevelse: Insikter från årets rapport Få koll på de viktigaste trenderna för kundservice 2025, och hur företag kan möta kundernas ökade... Read more →
Blogg 07 feb 2025 AI Chat vs Chatbot - vad är skillnaden? AI Chat vs Chatbot – vad är skillnaden? Lär dig hur AI förändrar kundservice och hur du kan ligga... Read more →
Rapporter 13 jan 2025 Kundservice i Norden 2025 Upptäck hur AI och self service formar framtidens kundservice. Ladda ner rapporten och få insikter... Read more →
Nyheter 10 dec 2024 Kundservice som vi känner den idag kommer att upphöra Kundo lanserar AI Chat – en smart AI-agent för en sömlös kundupplevelse. Read more →
Webinar 06 dec 2024 Vi är live! Upplev framtidens kundservice med vår AI Chat Upptäck nästa generations AI Chat in action. Kundos VD, Sofia Alexus, visar hur teknologin direkt... Read more →
Webinar 23 okt 2024 AI-chattens kraft: Kundservice som navet i din AI-strategi Utforska hur en AI-driven chatt kan bli en central del av företagets övergripande AI-strategi. Read more →
Webinar 18 okt 2024 Kundnöjdhet som tillväxtmotor: Så jobbar du smart med CSAT Lär dig använda CSAT för att förbättra kundnöjdheten och driva tillväxt. Read more →