Kundo Social

Fördelar med Kundo Social

  • Se allt som skrivs till er på ett och samma ställe

    Svårt att hålla koll på allt som skrivs till er på Facebook? Inte med Social, här samlas allt på ett och samma ställe! Inte nog med det, allt sker i realtid!

  • En inloggning, flera verktyg och kanaler!

    Flytta hanteringen av frågor på sociala medier till ett verktyg där er kundservice finns. I Kundo samlar ni mail, chatt, forum och sociala medier.

  • Inga personliga konton behövs

    Med Kundo Social behöver ni inte koppla ihop privata konton på Facebook för att svara i ert företags namn. Ni bestämmer själva vilka medarbetare som kan svara direkt i Kundo.

  • Smarta funktioner för bättre samarbete

    Se vem som jobbar med vad, gör anteckningar, tilldela en kollega, eller markera för uppföljning.

  • Se och besvara recensioner

    Se och svara på recensioner som görs av er eller era produkter/tjänster på Facebook.

  • Statistik och svarstider

    Få bättre koll och statistik på hur mycket och vad som skrivs till er. Få bättre koll på vilka frågor som ställs och hur långa svarstider ni har.

Så använder du Kundo Social

  1. Koppla ihop er Facebooksida med Kundo

    Att komma igång med Kundo Social är enkelt. Ni kopplar snabbt ihop er Facebooksida med Kundo, och kan sen välja vilka som ska kunna svara på Facebook direkt från Kundos dashboard.

  2. Kunden skriver till er på Facebook

    Allt som skrivs till er på Facebook syns nu direkt i Kundo och era redaktörer kan enkelt svara på kommentarer och inlägg utan att behöva logga in på Facebook.

  3. Nya kommentarer och meddelanden visas som obesvarade i er dashboard

    Ni väljer hur ni vill hantera nya frågor i Kundo Social. Varje fråga som är obesvarad visas tydligt och ni ser vad andra kunder skrivit i samma tråd. Kommentarer och meddelanden kan tilldelas mellan kollegor och ni ser vem som arbetar med vad, vad som har legat obesvarat länge och vad som behöver följas upp.