Kundo Social

Kundo Social - hösten 2018!

Kundo Social gör att ni kan hantera frågor och kommentarer från Facebook direkt i Kundo. Ni får bättre kontroll och översikt över vad som skrivs, vem som svarat, och vad som måste göras. Allt i samma enkla dashboard som för Kundos övriga produkter. Enklare än så blir det inte!

Kundo Social lanseras under andra halvan av 2018, men du kan redan nu anmäla ert intresse för Kundo Social. Vi håller dig då uppdaterad med de senaste nyheterna och aktiviteterna som rör lanseringen av Kundo Social.

Så använder du Kundo Social

  1. Koppla ihop er Facebooksida med Kundo

    Att komma igång med Kundo Social är enkelt. Ni kopplar snabbt ihop er Facebooksida med Kundo, och kan sen välja vilka som ska kunna svara på Facebook direkt från Kundos dashboard.

  2. Kunden skriver till er på Facebook

    Allt som skrivs till er på Facebook syns nu direkt i Kundo och era redaktörer kan enkelt svara på kommentarer och inlägg utan att behöva logga in på Facebook.

  3. Nya kommentarer och meddelanden visas som obesvarade i er dashboard

    Ni väljer hur ni vill hantera nya frågor i Kundo Social. Varje fråga som är obesvarad visas tydligt och ni ser vad andra kunder skrivit i samma tråd. Kommentarer och meddelanden kan tilldelas mellan kollegor och ni ser vem som arbetar med vad, vad som har legat obesvarat länge och vad som behöver följas upp.