Kan ni visa Esbjörn Svensson-dokumentären igen?

Jag missade dokumentären om Esbjörn Svensson och skulle vara glad om jag kunde ta del av den och om den var tillgänglig för en bredare allmänhet under längre tid, jag har hört så mycket positivt om programmet!
Kan ni tänka er att lägga ut dokumentären under en ny/längre period?
Bästa hälsningar
Sofia

Kommentarer

  • Hej Sofia!

    Tyvärr kan jag inte se att SVT planerar att visa dokumentären igen inom den närmaste tiden men den kanske visas igen senare: https://kundo.se/org/svt-tittarservice/d/filmen-om-esbjorn/

    Så här gör du för att önska en repris hos SVT:

    Vart vänder jag mig om jag vill önska ett program i repris?
    Skriv till repris@svt.se och skriv programnamnet i ärenderaden. De som planerar SVT:s utbud tar del av ditt önskemål, men eftersom vi får ett stort antal reprisönskemål har vi inte möjlighet att svara på mejl som kommer till den här adressen.

    Hälsningar
    Per

    Webb-TV.nu