Hur kunna se Hockeyn?

En fattig Pensionär vill se Hockeyn.....

Fattig Pensionär

Kommentarer

  • Hej!

    Vill du se World Cup of Hockey LIVE via Internet krävs abonnemang på Viaplay Sport. Läs mer här: http://webb-tv.nu/world-cup-hockey-2016-kanada-...

    Hälsningar

    Per Johansson

    Webb-TV.nu
  • ...Tack för svar Per!
    MEN Tyvärr Fattig Pensionär som straffas UT av er.
    Måste betala högre skatt + mat o hyran.

    Fattig Pensionär
  • Tråkigt att höra.

    Bara för att förtydliga så är vi helt fristående från Viaplay. Vi har inga abonnemang och tar inget betalt. Det vi gör är att lista gratisprogrammen från de största playkanalerna. Tyvärr finns inte hockeyn med denna gång dock.

    Hälsningar

    Per

    Webb-TV.nu
  • Jag tycker att det är katastrof att man inte kan titta på matchen om man inte sitter framför tv:n. T x om man befinner sig på resande fot under matchen. Om den sänds på tv borde den finnas under tv3 play.

    Hockeyintresserat fruntimmer