hollywoodfruar

När jag försöker se hollywoodfruar blir det stop efter första reklamen, rutan blir svart och man hör ljudet ,dock från början igen??

Åsa

Kommentarer

  • Hej Åsa!

    Ursäkta sent svar. Vi hade helt missat din fråga. Nu har det gått flera dagar, är det samma problem nu?

    Hälsningar
    /Per Johansson

    Webb-TV.nu
  • Har inte provat på nån dag men samma problem har varit länge och jag provat flera ggr.

    Åsa
  • Hej igen!

    Förstår att det är ett problem. Då själva uppspelningen inte sker på vår sajt är det svårt att säga vad det beror på. Det går att kontakta Viafree direkt via Facebook: https://www.facebook.com/viafreesverige/posts_t...

    Det du skulle kunna göra är att testa en annan webbläsare och se om det fungerar bättre.

    /Per

    Webb-TV.nu