bettans taxi

Jag skulle väldigt gärna se bettans taxi . kan jag de ? Hur ?

Christer Lundblad

Kommentarer

  • Hej Christer!

    Bettans taxi har tyvärr utgått från SVT Play och jag kan inte se att den planeras att visas på nytt inom den närmaste tiden.

    Det du skulle kunna göra är att önska den i repris. Här är vad som står på SVT:s hemsida om det:

    Vart vänder jag mig om jag vill önska ett program i repris?
    Skriv till repris@svt.se och skriv programnamnet i ärenderaden. De som planerar SVT:s utbud tar del av ditt önskemål, men eftersom vi får ett stort antal reprisönskemål har vi inte möjlighet att svara på mejl som kommer till den här adressen.

    Här står det också mer om dokumentären om du vill kontakta de som ligger bakom produktionen: http://www.svt.se/dokumentarfilm/bettans-taxi

    Hoppas det hjälper dig!

    Med vänlig hälsning

    Per Johansson

    Webb-TV.nu