Til seneste kommentar

Vandtilslutning fra højre, Triomont XS?

Hej, vi har købt en Triomont XS.

På hjemmesiden (https://www.gustavsberg.com/se/produkter/toalett-gustavsberg/fixtur/toalett-och-bide/product/GB1921102020/fixtur-triomont-xs-for-toalett-med-vaggtrycke-dubbelspolning-6-och-3l-eller-enkelspolning-6l/) er der en videoinstruktion, hvor tilslutningen er i højre side.

Findes armaturet med den rigtige tilslutning?

Hvis ikke, har du så nogle forslag til en løsning? Da det indkommende vand nu er i højre side ...

Mvh

Gustav

Kommentarer

  • Hej Gustav!

    Desværre kan Triomont XS kun tilsluttes fra venstre, ellers bliver der for trangt inde i tanken.

    Med hensyn til løsningen på problemet er jeg nødt til at henvise dig til en blikkenslager, der er certificeret i henhold til Sikker Vandinstallation, så intet går galt. https://www.sakervatten.se/

    Tak, fordi du gør os opmærksomme på, at vi har lagt den forkerte instruktionsfilm ud til Triomont XS. Her er den korrekte instruktionsfilm!
    Montage Triomont XS / XT (Swedish version)

    Vi arbejder på at rette fejlen på hjemmesiden så hurtigt som muligt.

    Gustavsberg
Indlægget er lukket for yderligere kommentarer.