Til seneste kommentar

Støj, når toilettet fylder tanken op

Hej!!!

Mit toilet knirker, når jeg skyller ud, og det begynder at fyldes med vand. Hvad er årsagen til dette?
Michael

Kommentarer

  • Hej Mikael!

    Støj under påfyldning kan skyldes flere ting:
    1. Snavs i indløbsventilen (eller i indløbsfiltre ved afspærringsventilen). Sluk for vandet for at kontrollere dette, og rengør om nødvendigt.
    2. Højt tryk i vandledningen. Normalt tryk er ca. 3-5 bar, men den skal kunne klare et lidt højere tryk.
    3. Højt luftindhold i vandet kan også skabe støj, men det er måske ikke så let at kontrollere selv.
    Gustavsberg
Indlægget er lukket for yderligere kommentarer.