Til seneste kommentar

Rengøringsmembran Triomont XRengøringsmembran Triomont XS

Jeg har et væghængt toilet fra dig, og jeg tror, at indløbsventilen trænger til at blive renset (eller udskiftet). Men jeg kan ikke komme til at tage den ud. Har du nogle instruktioner eller videoer, der viser, hvordan man gør det?

Rune

Kommentarer

  • Hej Rune!

    Membranen er placeret under dækslet på den modsatte side af vandtilslutningen.

    Låget skrues af som en korkprop på en PET-flaske, men først skal du fjerne forbindelsesleddet mellem låget og den sorte fingerskrue.

    Den nemmeste måde at gøre alt dette på er først at fjerne indløbsventilen fra armaturet. I denne instruktionsfilm kan du se, hvordan man gør det, og hvordan det hele passer sammen:

    GB 20 Triomont XS innanmäte (Swedish)

    Membranen rengøres ved at skylle den under rindende vand.

    Gustavsberg
Indlægget er lukket for yderligere kommentarer.