Ramme til Nautic-skylleknap

Hej, jeg leder efter

Jeg leder efter Nautic 1500-toiletsædets ramme, der omgiver skylleknappen/knapperne. Jeg har et billede, men jeg ved ikke, hvordan jeg vedhæfter billedet (intet indsæt symbol).
Carl-Johan

Kommentarer

  • Hej Carl-Johan!

    Rammen fås ikke separat, men er inkluderet i det komplette knaphus.

    Hvis rammen har løsnet sig fra knaphuset, har du højst sandsynligt en Nautic modelår 2010-2017, da den nyere model har et fuldt støbt sæde.

    Alle knaphuse til Nautic 2010-2017 kan findes her! -https://www.gustavsberg.com/se/produkter/gustavsberg-reservdelar/toalett-reservdelar/toalettstol-reservdelar/product/csev206227

    Knappen kan ikke sprøjtes direkte med stærke rengøringsmidler. Tør den i stedet af med en klud, og sørg for, at der ikke efterlades rester.
    Gustavsberg
  • Tak for dit svar. Kan jeg købe skylleknappen gennem jer? Hvis ja, er det denne:
    TOILET MODEL NAUTIC ÅR 2010 -

    Knaphus Duo
    Til toiletsæde, til dobbelt skyl, krom

    Toilet model Nautic år 2010 -Knapphus Duo
    Toilet model Nautic HF år 2014 -
    RSK nummer: 7886957
    Artikelnummer: GB19299P0110
    EAN-nummer: 4025416099277

    Med venlig hilsen
    Carl-Johan
  • Det er desværre ikke muligt at bestille direkte fra os.

    Du kan bestille reservedele gennem en af vores forhandlere. Hvis de ikke har reservedelen på lager, er det normalt muligt at bede dem om at bestille den hjem.
    Gustavsberg
  • Hej Christer!

    Den nye knap er ikke kompatibel med den gamle inderbeholder. Det er muligt at opgradere, men så skal du skifte både tank og knap.

    I så fald skal du bruge:
    Komplet indvendig tank - RSK 7790345
    Passende skylleknap, f.eks. RSK 7790336 (høj duo), 7790337 (lav duo) eller 7790338 (høj single).

    Gustavsberg
  • Hej!

    Nautic toilet hævet knap enkelt er en god instruktion, hvordan man ændrer det et eller andet sted? Fundet kun med dobbelt knap.
    Alejandro
  • Hej Alejandro,

    Tak for din e-mail!

    Vedhæftet finder du monteringsvejledningen nedenfor

    https://www.gustavsberg.com/fileadmin/uploads/Citat/G-berg_Mounting/Push_button_replacement.pdf

    Hav en god dag!
    Gustavsberg
Indlægget er lukket for yderligere kommentarer.