Til seneste kommentar

Kan man sætte en Gustavsberg WC-skål på et armatur af et andet fabrikat?

Hejsa,

1) Har et badeværelse med et Geberit Duofix armatur, hvorpå jeg gerne vil montere en Nordic 3530 skål! Vil bare tjekke, om det er muligt? Udskiftning af armaturet er ikke en mulighed!

2) Findes der sorte hårde toiletsæder med soft closers til ovenstående toilet? Hvis ikke du har, kan du anbefale en anden leverandør af sæder, der passer godt! Tak for hjælpen!

Joakim

Kommentarer

  • Hej Joakim!

    Det er ikke noget problem, så længe målene på din nuværende skål passer til Nordic3. Spørg en forhandler, om de kan hjælpe dig med at lave en målskitse til din nuværende skål.

    Målene på Nordic3 3530 er vist på billedet nedenfor:

    Afstand mellem bolte: 180 mm
    Afstand mellem bolte og afløb: 100 mm
    Afstand mellem bolte og indløb: 135 mm

    Der findes desværre ikke et sort sæde til Nordic3, men sædet med blød lukning har varenummer 8780S101.

    Gustavsberg
Indlægget er lukket for yderligere kommentarer.