Til seneste kommentar

Justering af skyllemængden på ST-skylleventilen (Nordic/Classic)

Hej, jeg har købt en ældre ejendom med en Gudtavsberg-stol. Jeg har købt en ældre ejendom med en Gudtavsberg-stol. Den tidligere ejer har minimeret mængden af vand til udskylning, da huset har stået ubrugt hen. Hvordan regulerer jeg vandmængden? Kan ikke finde en beskrivelse.

Venlig hilsen Niclas

Bengt

Kommentarer

  • Hej Niclas!

    Du har en ventil, der hedder ST. Justeringen af ventilhuset er enkel. Bare træk "tragten" ned mod bunden og ventilkuglen, så reducerer du det resterende vandniveau i tanken og øger derefter skyllevolumen med ca. 1 liter.

    Det kan også være nødvendigt at justere vandniveauet i tanken. Hvordan du gør det, afhænger af udformningen af din indløbsventil.

    Gør dette for at justere skyllemængden på skylleventilen:

    Gustavsberg
Indlægget er lukket for yderligere kommentarer.