Til seneste kommentar

Justering af Graphic maple rumdør

Hej, jeg har lige modtaget

Jeg har lige modtaget Graphic 100 cm vaskeskab. Jeg kan godt lide produktet indtil videre. Men jeg indså straks, at I kun har sat en "push-to-open" på den foldbare skuffe i toppen. Det betyder desværre, at når denne skuffe er lukket, er den skæv, fordi der kun er tryk mod skuffen i højre side.

Hvorfor har du ikke sat en i hver side? Kan du få en anden et eller andet sted? Eller justere, så det ikke ser sådan ud?
Joakim

Kommentarer

Indlægget er lukket for yderligere kommentarer.