Til seneste kommentar

Installation af udskiftningsventilen

Jeg har købt en udskiftningsventil til mit toilet. Er det noget, en amatør selv kan installere, eller skal jeg have hjælp af en installatør?
Janne

Kommentarer

  • Hej Janne!

    Hvis du har det rigtige værktøj og føler dig lidt handy, burde det ikke være noget problem at installere udskiftningsventilen selv.

    Men hvis du er usikker, synes jeg, du skal kontakte en installatør. Hvis du vil prøve selv, kan du i værste fald blive nødt til at skylle ud med en spand, indtil en installatør kan hjælpe dig videre, hvis du sidder fast.
    https://www.gustavsberg.com/se/hitta-aterforsaljare/?address=&name=

    Der følger en instruktionsmanual med, når du køber udskiftningsventilen, men du kan også se vores instruktionsfilm.
    GB 05 Montage U2

    eller se monteringsvejledningen på hjemmesiden. Denne vejledning viser dog den ældre udskiftningsventil (U2), men princippet for montering af den nye (U3) er det samme, selv om ventilhuset og skylleknappen ser anderledes ud i dag.

    Du er også velkommen til at kontakte os, hvis du har brug for hjælp, så skal vi nok vejlede dig.
    Gustavsberg
Indlægget er lukket for yderligere kommentarer.