Installation af skylleknap T1

Hej, jeg har købt en ny skylleknap, model T1, til vores Gustavsberg Classic toiletsæde,

Jeg har købt en ny skylleknap, model T1, til vores Gustavsberg Classic toiletsæde. Findes der mon en instruktionsfilm på youtube eller en manual til, hvordan man skifter den?

Mvh / Per
Per

Kommentarer

  • Hej!!!

    Der findes desværre ingen instruktionsfilm til udskiftning af Twico 1, men vi har en tegnet instruktion, som du kan se længere nede.

    Sådan monteres knappen:

    1. Sæt knaphuset (rammen) ind i hullet på cisternelåget.
    2. Skru knappen ind i ventilhuset. Skru ikke for hårdt.
    3. Stik styrestifterne ind i de to huller, men tryk ikke ned, så toilettet begynder at løbe. Stifterne skal lige røre ved ventilhuset.
    4. Klip stængerne af på linje med den øverste kant af knaphusrammen med en bidetang.
    5. Løft stifterne op igen, og sæt dem fast under hver skylleknap.
    6. Stik stifterne med de påsatte knapper ind i knaphuset.
    Færdig!

    Gustavsberg
Indlægget er lukket for yderligere kommentarer.