Til seneste kommentar

Hvad er den bedste måde at holde bruseren frisk på?

Hvad er den bedste måde at holde min bruser frisk på?
Hanne

Kommentarer

  • Brusevægge er konstant udsat for vand, sæbe, olier, shampoo og kalk. Derfor er alle Gustavsbergs brusere udstyret med "Clear Glass", en beskyttende belægning, der letter rengøringen og reducerer behovet for rengøringsmidler.

    For at undgå kalkaflejringer på indersiden af glasvæggene skal de tørres af med en gummiskraber eller klud efter hver brug (brug en blød klud til brusearmaturet).

    Brug et mildt rengøringsmiddel til en mere grundig rengøring. Specialiserede bruserensere, almindelig vinduesrens eller flydende opvaskemiddel er fint.

    Brug aldrig acetone, syreholdige eller alkoholholdige rengøringsmidler eller slibende rengøringsmidler.
    Gustavsberg
Indlægget er lukket for yderligere kommentarer.