Vanntilkobling fra høyre, Triomont XS?

Hei, vi har kjøpt en Triomont XS.

På nettsiden https://www.gustavsberg.com/se/produkter/toalett-gustavsberg/fixtur/toalett-och-bide/product/GB1921102020/fixtur-triomont-xs-for-toalett-med-vaggtrycke-dubbelspolning-6-och-3l-eller-enkelspolning-6l/ er det en videoinstruksjon der tilkoblingen er på høyre side.

Finnes armaturet med riktig tilkobling tilgjengelig?

Hvis ikke, har du noen forslag til en løsning? Siden det innkommende vannet nå er på høyre side ...

Hilsen
Gustav

Kommentarer

  • Hei Gustav!

    Triomont XS kan dessverre bare kobles til fra venstre, ellers blir det for trangt inne i tanken.

    Når det gjelder løsningen på problemet, må jeg henvise deg til en rørlegger som er sertifisert i henhold til Safe Water Installation, slik at ingenting går galt.
    https://www.sakervatten.se/

    Takk for at du gjør oss oppmerksom på at vi har lagt ut feil instruksjonsfilm for Triomont XS. Her er den riktige instruksjonsfilmen!

    Montage Triomont XS / XT (Swedish version)

    Vi jobber med å rette feilen på nettstedet så snart som mulig.
    Gustavsberg
Dette innlegget er stengt for ytterligere kommentarer.