Spyleknappen setter seg fast på en nyinstallert Nautic 15XX

Hei!

Jeg har en ny Nautic 1500 hvor den lille knappen setter seg fast nederst når jeg spyler.

Jeg har en ny Nautic 1500 hvor den lille knappen setter seg fast i bunnen når jeg har spylt, noe som resulterer i at toalettet står og renner. Er det noe jeg kan gjøre selv eller må jeg reklamere på det?
Jonna

Kommentarer

  • Hei Jonna!

    I 99 % av tilfellene er det tilstrekkelig å fjerne og montere spyleknappen på nytt i slike situasjoner. Det kan f.eks. være skitt i gjengene eller den kan være gjenget litt skjevt.

    Denne instruksjonsfilmen viser hvordan du gjør dette.

    Instruktionsfilm om montering av Nautic spolknapp

    Hvis dette ikke løser problemet, må du rapportere det til kjøpsstedet.
    Gustavsberg
Dette innlegget er stengt for ytterligere kommentarer.