Rengjøringsmembran Triomont XS

Hei, jeg har et vegghengt toalett fra dere.

Jeg har et vegghengt toalett fra dere, og jeg tror innløpsventilen trenger rengjøring (evt. utskifting). Men jeg får ikke tatt meg sammen til å ta den ut. Har dere noen instruksjoner eller video som viser hvordan man gjør dette?

Rune

Kommentarer

  • Hei Rune!

    Membranen er plassert under lokket på motsatt side av vanntilkoblingen.

    Lokket skrus av som en kork på en PET-flaske, men først må du fjerne koblingen mellom lokket og den svarte tommelskruen.

    Den enkleste måten å gjøre alt dette på er først å fjerne innløpsventilen fra armaturet. I denne instruksjonsfilmen kan du se hvordan du gjør dette og hvordan alt passer sammen:

    GB 20 Triomont XS innanmäte (Swedish)

    Membranen rengjøres ved å skylle den under rennende vann.

    Gustavsberg
Dette innlegget er stengt for ytterligere kommentarer.