Kan man sette en Gustavsberg WC-skål på en armatur av et annet fabrikat?

Hei,

1) Har et bad med et Geberit Duofix armatur som jeg ønsker å montere en Nordic 3530 skål på! Vil bare sjekke så dette er mulig? Å bytte armatur er ikke et alternativ!

2) Finnes det noen svarte harde toalettseter med myke lukkere til ovennevnte toalett? Hvis ikke du har, kan du anbefale noen annen leverandør av seter som passer godt! Takk for hjelpen!
Joakim

Kommentarer

  • Hei Joakim!

    Det er ikke noe problem så lenge målene på din nåværende bolle passer til Nordic3. Hør med en forhandler om de kan hjelpe deg med å lage en målskisse for din nåværende skål.

    Målene på Nordic3 3530 er vist på bildet nedenfor:

    Avstand mellom boltene: 180 mm
    Avstand mellom bolter og avløp: 100 mm
    Avstand mellom bolter og innløp: 135 mm

    Det finnes dessverre ikke noe svart sete til Nordic3, men det mykt lukkende setet har artikkelnummer 8780S101.

    Gustavsberg
Dette innlegget er stengt for ytterligere kommentarer.