Kan et dusjbatteri med termostat installeres utendørs?

Hei! Jeg skal lage en utedusj.

Jeg skal lage en utedusj og lurer på om det er mulig å sette inn et termostatbatteri der?
Stella

Kommentarer

  • Hei Stella!

    Ingen termostatbatterier tåler å fryse, da de er utstyrt med tilbakeslagsventiler som kan bli skadet fordi de ikke kan tømmes for vann.

    Men bortsett fra at de fryser, er det ingenting i produktene som tar skade av å stå ute.

    I praksis kan du installere et termostatbatteri utendørs hvis du demonterer det og tar det inn i de kaldeste månedene.
    Gustavsberg
Dette innlegget er stengt for ytterligere kommentarer.