Kan du endre spyletiden på et sensorbatteri?

Hei,

finnes det noen justering for å forlenge tilbakespylingen på servantbatteriet nautic -sensorstyrt, og hvordan gjør man det i så fall?
Tomas

Kommentarer

  • Hei Thomas!

    Nei, spyletiden er sensorstyrt og ikke tidsstyrt. Den spyler altså vann så lenge du holder hendene på en forhåndsbestemt avstand. Hvis du ikke er fornøyd med avstanden, kan du kalibrere blandebatteriet på nytt.

    Gjør dette:

    1. Fjern beskyttelsesdekselet fra mikseren med en unbrakonøkkel (2 mm).

    2. Koble fra batteriet (eller strømadapteren) og koble det til igjen. Skift ut batteriet om nødvendig.

    3. En lampe blinker for å bekrefte at strømmen er koblet til. Ikke gjør noe på dette stadiet.

    4. Lyset vil nå tennes igjen. Beveg hånden sakte opp og ned i ønsket avstand fra blandebatteriet i ca. 10 sekunder eller til vannet spyler. På denne avstanden vil sensoren aktiveres etter kalibrering.

    5. Sett beskyttelsesdekselet på plass igjen.

    Nå er du ferdig!

    Gustavsberg
Dette innlegget er stengt for ytterligere kommentarer.