Til seneste kommentar

Justering av spylevolumet Triomont XS

Hei!

Hvordan justerer jeg spylemengden på en Triomont XS? Hvordan justerer jeg spylemengden på en Triomont XS? Det finnes et videoklipp med den tittelen, men det viser ingenting om justering. Det er en "knapp" som man kan flytte opp eller ned og det står 6 eller 7,5 så det funker, men jeg ønsker å øke mengden til 4 liter ved halv spyling som jeg antar skal gjøres med plastskruen til venstre i spyleboksen (den svarte sekskantskruen), men jeg får ingen endring i spylemengden uansett hvordan jeg justerer den.

Bengt

Kommentarer

  • Hei Bengt,

    Du kan ikke justere spylemengdene hver for seg, den eneste justeringen du kan gjøre, er å trekke knotten til den høyere spylemengden som er angitt. Når du øker den store spylemengden, øker også spylemengden for den lille.

    Gustavsberg
Dette innlegget er stengt for ytterligere kommentarer.