Til seneste kommentar

Justering af Graphic maple rumdør

Vis/skjul indstillinger for indlæg/kommentarer

Hej med jer,

Jeg har lige fået Graphic 100 cm vaskeskab hjem. Kan godt lide produktet indtil videre. Men jeg opdagede med det samme, at I kun har sat en "push-to-open" på udtræksskuffen i toppen. Det betyder desværre, at når denne skuffe er lukket, er den skæv, fordi der kun er tryk mod skuffen i højre side.

Hvorfor har du ikke sat en i hver side? Kan du få en anden et sted? Eller justere, så det ikke ser sådan ud?
Joakim

Kommentarer

Dette innlegget er stengt for ytterligere kommentarer.