Installasjon av spyleknapp T1

Hei, jeg har kjøpt en ny spyleknapp, modell T1, til vårt Gustavsberg Classic toalettsete,

Jeg har kjøpt en ny spyleknapp, modell T1, til vårt Gustavsberg Classic toalettsete. Jeg lurer på om det finnes noen instruksjonsfilm på youtube eller manual for hvordan man bytter den?

Mvh / Per
Per

Kommentarer

  • Hei!!!

    Det finnes dessverre ingen instruksjonsfilm for utskifting av Twico 1, men vi har en tegnet instruksjon som du kan se lenger ned.

    Slik monteres knappen:

    1. Sett knapphuset (rammen) inn i hullet på sisternelokket.

    2. Skru knappen inn i ventilhuset. Ikke skru for hardt.

    3. Slipp styrestiftene inn i de to hullene, men ikke trykk ned slik at toalettet begynner å renne. Stiftene skal så vidt berøre ventilhuset.

    4. Skjær av stengene med en avbitertang på linje med den øverste kanten av knapphusrammen.

    5. Løft pinnene opp igjen og fest dem under hver spyleknapp.

    6. Slipp pinnene med de påsatte knappene inn i knapphuset.

    Ferdig!

    Gustavsberg
Dette innlegget er stengt for ytterligere kommentarer.