Installasjon av erstatningsventilen

Jeg har kjøpt en ny ventil til toalettet mitt. Er dette noe en amatør kan installere selv, eller trenger jeg hjelp av en installatør?
Janne

Kommentarer

  • Jeg har kjøpt en ny ventil til toalettet mitt. Er dette noe en amatør kan installere selv, eller trenger jeg hjelp av en installatør?
    Gustavsberg
  • Hei Janne!

    Hvis du har de riktige verktøyene og føler deg litt hendig, bør det ikke være noe problem å installere erstatningsventilen på egen hånd.

    Men hvis du er usikker, synes jeg du skal kontakte en installatør.
    https://www.gustavsberg.com/se/hitta-aterforsaljare/?address=&name=

    Hvis du vil prøve selv, kan du i verste fall bli nødt til å spyle med en bøtte inntil en installatør kan hjelpe deg videre hvis du kjører deg fast.

    Det følger med en bruksanvisning når du kjøper erstatningsventilen, men du kan også se instruksjonsfilmen vår.

    GB 05 Montage U2

    eller se monteringsanvisningen på nettstedet (lenke inaktiv). Denne anvisningen viser imidlertid den eldre erstatningsventilen (U2), men prinsippet for montering av den nye (U3) er det samme, selv om ventilhuset og spyleknappen ser annerledes ut i dag.

    Du er også velkommen til å kontakte oss hvis du trenger hjelp, så hjelper vi deg.
    Gustavsberg
Dette innlegget er stengt for ytterligere kommentarer.