Til seneste kommentar

Hvordan øker jeg spylevolumet på Nautic 2017-?

Hei, kan du sende meg info om hvordan man stiller inn spylemengden på en Nautic 1500?

Kan du sende meg info om hvordan man stiller inn spylemengden på en Nautic 1500, takk.
Anna

Kommentarer

  • Hei Anna!

    Du må gjøre to justeringer -heve vannivået i tanken og redusere restvannsnivået. Justeringen vil endre spylemengden fra 4/2 liter til 6/3 liter.

    Heve vannstanden

    Vannstanden i tanken må være 230 mm for å gi en spylemengde på 6 liter på den store knappen. For å heve nivået, vri skruen på innløpsventilen med klokken.

    Redusere restvannnivået

    Det sitter en hvit knott nederst på spyleventilen. Ved å trekke ned knotten nederst, tapper toalettet mer vann fra tanken når du spyler.

    Den fullstendige instruksen om å øke spylevolumet på Nautic i 2017 er vedlagt.

    Gustavsberg
Dette innlegget er stengt for ytterligere kommentarer.