Hvordan fjerner jeg returfjæren på blandebatteriet?

Lars

Kommentarer

  • ECO-Tap-blanderne har en energibesparende funksjon, ECO flow, som begrenser spakens bevegelse ved hjelp av en fjær i parafinpakken.

    For full strømning løftes spaken til øverste posisjon. Funksjonen er fullt justerbar, fabrikkinnstillingen er ca. 6,5 liter/minutt ved 3 bar trykk. Spaken må være i åpen posisjon når justeringen foretas. Temperaturinnstillingene kan også endres etter behov.

    Her er en kort film som viser hvordan du gjør dette -spol frem til 3:47 sekunder i filmen.

    GB11 Byte av servicepaket ettgreppsblandare (Swedish)
    Gustavsberg
Dette innlegget er stengt for ytterligere kommentarer.