Hvordan endrer jeg spylemengden på Nautic?

Hei!

Finnes det noen beskrivelse av hvordan man endrer antall liter som stolen skal spyle ut.

Jeg har en ny nautic forhøyet stol. Ved spyling blir det et slikt sug at det trekker ut vannlåsen i stolen. Ved lavspyling blir ikke dette noe problem.

Nicklas

Kommentarer

  • Hei Nicklas!

    Avhengig av hvilken modell du har (i hvilken tidsperiode den ble produsert), gjør du dette på forskjellige måter. Du identifiserer modellen ved hjelp av utseendet på spyleknappen nederst.

    Hvis du har en Nautic 2010-2017, følg vedlagte instruksjon nr. 1.

    Hvis du har en Nautic 2017 -følg vedlagte instruksjon nr. 2.

    Gustavsberg
Dette innlegget er stengt for ytterligere kommentarer.