Hvordan endrer jeg glidebryteren på den runde/kvadratiske takdusjen?

Hvordan deler jeg dusjen/rørene for å montere en ny glider. Artikkelnummer glider GB41639445.

Mvh
Lars-Olof

Kommentarer

  • Hei Lars-Olof!

    Slik bytter du ut glidebryteren:

    1. Løsne veggbraketten fra veggfestet med en 2,5 mm unbrakonøkkel.

    2. Trekk ut stangen fra veggbraketten og løft stangen fra blandebatteriet eller avlederen, avhengig av modell, og sett på plass skyveren ved å tre skyveren nedenfra.

    3. Før du monterer stangen igjen, kan du såpe inn pakningene på avlederen eller utløpsnippelen på blandebatteriet på nytt, avhengig av modell. Dette smører pakningen og gjør at stangen glir lettere på plass.

    Gustavsberg
Dette innlegget er stengt for ytterligere kommentarer.