Hva menes med fleksibel avløpstilkobling (Nautic)?

Hei!!!

Jeg skal kjøpe deres Nautic 1522 Hygiene flusch vegghengt toalett, men jeg lurer på på hvilken side av toalettsetet vannet skal kobles til? Jeg tolket en manual fra dere at det var fleksibelt, men jeg er usikker og vil gjerne ha det bekreftet før jeg trekker rør i veggen.

Med vennlig hilsen

Filip

Kommentarer

  • Hei Filip!

    Tilkoblingen er fleksibel i den forstand at det ikke er et fast rør som går ut i bunnen av toalettet, men ventilen er koblet til en slange som til en viss grad kan tilpasses for å gjøre installasjonen litt enklere. Slangen kan flyttes noen centimeter.

    Tilkoblingen kan imidlertid bare komme ut på høyre side av toalettet (sett forfra) og er dermed ikke reversibel.

    Gustavsberg
Dette innlegget er stengt for ytterligere kommentarer.