Til seneste kommentar

Hva er den beste måten å holde dusjen frisk på?

C

Kommentarer

  • Dusjveggene utsettes kontinuerlig for vann, såpe, oljer, sjampo og kalk. Derfor er alle Gustavsberg-dusjer utstyrt med "Clear Glass", et beskyttende belegg som letter rengjøringen og reduserer behovet for rengjøringsmidler.

    For å unngå kalkavleiringer på innsiden av glassveggene bør du tørke av med en nal eller klut etter hver bruk (bruk en myk klut til dusjbatteriet).

    Bruk et mildt rengjøringsmiddel for grundigere rengjøring. Spesialisert dusjrens, vanlig vindusrens eller flytende oppvaskmiddel fungerer godt.

    Bruk aldri aceton, syreholdige eller alkoholholdige rengjøringsmidler eller skuremidler.
    Gustavsberg
Dette innlegget er stengt for ytterligere kommentarer.